او...

با هر گناه چشم تو دیوانه  میشوم _من که دلیل عاشقیم چشم های توست

داری به باد میدهی ام پس برای چه_وقتی تمام زندگی من برای توست

هی تو بگو بهشت و جهنم دروغ نیست!!_دنیا خودش هزار بهشت و جهنم است

وقتی که درد میکشی از غصه ها فقط_دنیا همان جهنم بی انتهای توست

شاید هنوز در ته قلبم امید هست_من هم  هنوز وقت اذان رو به آسمان

من هم میان وحشت این روزهای سخت_در لحظه های توبه خدایم , خدای توست

من گوشه گیر بودم تو مثل آهویی_پر جنب و جوش دور و برم چرخ میزدی

حالا که رفته ای همه اش فکر میکنم_روحم چه قدر عاشق حال و هوای توست

#################                         

اصلا عجیب نیست که نشناختی مرا_این شاعر شکسته همان مرد سابق است

در خاطرات کهنه اگر دفن میشود_این مرد بی ستاره همان آشنای توست

دیگر برای کشتن من استخاره نه ..._حالا که مطمئن شده ام بعد مرگ هم

بر روی قبر سرد و سیاه وغریب من- تنهای صدای ناله همیشه صدای توست